Запис Детальніше

Роль математики у методиці комплексного вивчення учня П. Блонського

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715740/
 
Title Роль математики у методиці комплексного вивчення учня П. Блонського
The role of mathematics in the method of comprehensive study of a student by Pavel Blonsky
 
Creator Міхно, Олександр Петрович
 
Subject 303 Methods of the social sciences
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
51 Mathematics
 
Description На основі аналізу праць Павла Блонського описано програму та оригінальну методику вивчення учня з використанням таких методів: анкетування, тестування, діагноз, етіологічний аналіз, педагогічний рецепт. акцентовано, що основними засобами інтелектуального розвитку П. Блонський вважав рідну мову і математику.
On the basis of the analysis of P. Blonsky's works, the program and the original method of studying the student with the use of such methods are described: questioning, testing, diagnosis, etiological analysis, pedagogical recipe. It was accentuated that the main means of intellectual development P. Blonsky considered native language and mathematics.
 
Publisher НТУУ «КПІ»
 
Date 2013
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715740/1/%D0%9C%D1%96%D1%85%D0%BD%D0%BE%202013_%D0%A0%D0%BE%D0%BB%D1%8C%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8%20%D1%83%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%86%D1%96%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B2%D0%B8%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%8F%20%D0%9F.%20%D0%91%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE.pdf
- Міхно, Олександр Петрович (orcid.org/0000-0002-5271-9530 <http://orcid.org/0000-0002-5271-9530>) (2013) The role of mathematics in the method of comprehensive study of a student by Pavel Blonsky Міжнародна науково-практична конференція «Математика в сучасному технічному університеті». pp. 85-87.