Маркетинг у банках
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг у банках
|
|
Creator |
Брітченко, Ігор Геннадійович
Бритченко, Игорь Геннадиевич Бєлявцев, М. І. Тягунова, Н. М. |
|
Subject |
маркетинг
банківська сфера банківський ринок конкурентне середовище маркетингова стратегія продуктова політика ціноутворення 65.262.10-211.1я73 339.138 |
|
Description |
У навчальному посібнику викладено теорію та наукові основи маркетингу в банках, основні параметри маркетингу механізмів формування, функціонування та розподілу банківського капіталу, його інструментарій, продукти, процеси, а також питання підвищення конкурентноздатності банку та банківської системи шляхом застосування маркетингу в банках та оптимізації структури управління. Цей посібник відрізняється від раніше виданих висвітленням маркетингових процесів у банках з точки зору банківської специфіки формування, функціонування та розподілення капіталу, що властиво виключно банківській системі, суто банківським процесам і механізмам.
Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників і тих, кого цікавить маркетингова діяльність банку та банківської системи. |
|
Publisher |
Полтавський університет споживчої кооперації України
|
|
Date |
2019-04-18T11:27:27Z
2019-04-18T11:27:27Z 2008 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Брітченко І. Г. Маркетинг у банках : навч. посіб. / І. Г. Брітченко, М. І. Бєлявцев, Н. М. Тягунова ; Полтав. ун-т спожив. кооп. України. - Полтава, 2008. - 345 c.
978–966–7971–56–4 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9316 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27641 |
|
Language |
uk
|
|