Запис Детальніше

Маркетинг у банках

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг у банках
 
Creator Брітченко, Ігор Геннадійович
Бритченко, Игорь Геннадиевич
Бєлявцев, М. І.
Тягунова, Н. М.
 
Subject маркетинг
банківська сфера
банківський ринок
конкурентне середовище
маркетингова стратегія
продуктова політика
ціноутворення
65.262.10-211.1я73
339.138
 
Description У навчальному посібнику викладено теорію та наукові основи маркетингу в банках, основні параметри маркетингу механізмів формування, функціонування та розподілу банківського капіталу, його інструментарій, продукти, процеси, а також питання підвищення конкурентноздатності банку та банківської системи шляхом застосування маркетингу в банках та оптимізації структури управління. Цей посібник відрізняється від раніше виданих висвітленням маркетингових процесів у банках з точки зору банківської специфіки формування, функціонування та розподілення капіталу, що властиво виключно банківській системі, суто банківським процесам і механізмам.
Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників і тих, кого цікавить маркетингова діяльність банку та банківської системи.
 
Publisher Полтавський університет споживчої кооперації України
 
Date 2019-04-18T11:27:27Z
2019-04-18T11:27:27Z
2008
 
Type Book
 
Identifier Брітченко І. Г. Маркетинг у банках : навч. посіб. / І. Г. Брітченко, М. І. Бєлявцев, Н. М. Тягунова ; Полтав. ун-т спожив. кооп. України. - Полтава, 2008. - 345 c.
978–966–7971–56–4
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9316
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27641
 
Language uk