Основні аспекти маркетингу молочних продуктів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основні аспекти маркетингу молочних продуктів
|
|
Creator |
Савицька (Кудлай), Віра Григоріївна
Kudlay, V. G. Кудлай, Вера Григорьевна Кудлай, Віра Григоріївна |
|
Subject |
система маркетингу в АПК
маркетинг молочних продуктів стратегія масового маркетингу сегментація молочної продукції |
|
Description |
Досліджуються основні аспекти маркетингу молочних продуктів та різні стратегії маркетингової діяльності молокопереробних підприємств.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2019-04-18T11:29:42Z
2019-04-18T11:29:42Z 1999 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Савицька В. Г. Основні аспекти маркетингу молочних продуктів // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 1999.– Вип. 3. – С. 110–115.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9617 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27646 |
|
Language |
uk
|
|