Запис Детальніше

Основні аспекти маркетингу молочних продуктів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні аспекти маркетингу молочних продуктів
 
Creator Савицька (Кудлай), Віра Григоріївна
Kudlay, V. G.
Кудлай, Вера Григорьевна
Кудлай, Віра Григоріївна
 
Subject система маркетингу в АПК
маркетинг молочних продуктів
стратегія масового маркетингу
сегментація молочної продукції
 
Description Досліджуються основні аспекти маркетингу молочних продуктів та різні стратегії маркетингової діяльності молокопереробних підприємств.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-04-18T11:29:42Z
2019-04-18T11:29:42Z
1999
 
Type Article
 
Identifier Савицька В. Г. Основні аспекти маркетингу молочних продуктів // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 1999.– Вип. 3. – С. 110–115.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9617
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27646
 
Language uk