Запис Детальніше

Сучасні підходи у вивченні дисципліни «Менеджмент персоналу»

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні підходи у вивченні дисципліни «Менеджмент персоналу»
 
Creator Кудлай, Віра Григоріївна
Kudlai, V. G.
Кудлай, Вера Григорьевна
 
Subject формування інноваційної організації навчального процесу
інтерактивні методи навчання
розвиток креативних здібностей студентів
здатності до самоосвіти
formation of the innovation of educational process organization
interactive teaching methods
development of creative abilities of students
ability to self-education
 
Description Акцентується увага на зміні ролі студентів у навчальному процесі з пасивного спостерігача до активного учасника в навчальному процесі. Стверджується , що стратегічним напрямком у викладання дисципліни повинно бути використання реального інформаційного матеріалу підприємств та організацій та на основі його опрацювання розробка перспективних, науково обґрунтованих шляхів вирішення конкретних ситуацій.
The article focuses on the changing role of students in the learning process from passive observer to active participant in the learning process. The work argues that the strategic direction in the teaching discipline must be using real information material of the companies and organizations and based on its processing, the development of advanced, science-based solutions to specific situations.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-04-18T11:29:47Z
2019-04-18T11:29:47Z
2008-02
 
Type Article
 
Identifier Кудлай В. Г. Сучасні підходи у вивченні дисципліни «Менеджмент персоналу» / В. Г. Кудлай // Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 5–8 лют. 2008 р. : у 2 т. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Колот [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Т. 2. – С. 271–272.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9601
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27651
 
Language uk