Основні засади маркетингу молочних продуктів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основні засади маркетингу молочних продуктів
|
|
Creator |
Савицька (Кудлай), Віра Григоріївна
Kudlay, Vira G. Кудлай, Вера Григорьевна Кудлай, Віра Григоріївна |
|
Subject |
особливості і характеристика аграрного маркетингу
кон'юнктура ринку молочних продуктів маркетингова діяльність молоперобних підприємств 339.138:637.1 |
|
Description |
Досліджуються основні засади маркетингу молочних продуктів, кон'юнктура ринку молочних продуктів та маркетингова діяльність молокопереробних підприємств.
|
|
Publisher |
Львівський державний аграрний університет
|
|
Date |
2019-04-18T11:29:57Z
2019-04-18T11:29:57Z 1999 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Савицька В. Г. Основні засади маркетингу молочних продуктів / В. Г. Савицька // Вісник Львівського державного аграрного університету: Економіка АПК / М-во агропром. комплексу України, Львів. держ. аграр. ун-т ; редкол.: Г. В. Черевко (відпов. ред.) [та ін.]. – Львів : Львів. держагроуніверситет, 1999. – № 5. – С. 54–60.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9717 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27661 |
|
Language |
uk
|
|