Запис Детальніше

Основні засади маркетингу молочних продуктів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні засади маркетингу молочних продуктів
 
Creator Савицька (Кудлай), Віра Григоріївна
Kudlay, Vira G.
Кудлай, Вера Григорьевна
Кудлай, Віра Григоріївна
 
Subject особливості і характеристика аграрного маркетингу
кон'юнктура ринку молочних продуктів
маркетингова діяльність молоперобних підприємств
339.138:637.1
 
Description Досліджуються основні засади маркетингу молочних продуктів, кон'юнктура ринку молочних продуктів та маркетингова діяльність молокопереробних підприємств.
 
Publisher Львівський державний аграрний університет
 
Date 2019-04-18T11:29:57Z
2019-04-18T11:29:57Z
1999
 
Type Article
 
Identifier Савицька В. Г. Основні засади маркетингу молочних продуктів / В. Г. Савицька // Вісник Львівського державного аграрного університету: Економіка АПК / М-во агропром. комплексу України, Львів. держ. аграр. ун-т ; редкол.: Г. В. Черевко (відпов. ред.) [та ін.]. – Львів : Львів. держагроуніверситет, 1999. – № 5. – С. 54–60.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9717
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27661
 
Language uk