Запис Детальніше

Особливості визначення маркетингових орієнтирів підприємств АПК в умовах світової економічної кризи

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості визначення маркетингових орієнтирів підприємств АПК в умовах світової економічної кризи
 
Creator Єранкін, Олександр Олександрович
Erankin, Oleksandr
 
Subject світова економічна криза
спотворення цінових трендів
«фінансові бульки»
глобалізація
агробізнес
маркетинг
world economic crisis
distortion of price trends
«financial bubbles»
globalization
agribusiness
marketing
мировой экономический кризис
искажение ценовых трендов
«финансовые пузыри»
глобализация
агробизнес
маркетинг
338.43.01 (477)
 
Description Стаття присвячена аналізу закономірностей виникнення світових економічних криз та їх
впливу на маркетингову діяльність підприємств АПК України. Запропоновано методику ідентифікації й прогнозування процесу спотворення цінових трендів.
The article deals with the analysis of mechanism of world economic crises origin and its influence on the marketing activity of enterprises of agri-ndustrial complex of Ukraine. The method of identification and prognostication of distortion process of the price trends is presented in the work.
Статья посвящена анализу закономерностей возникновения мировых экономических кризисов и их влияния на маркетинговую деятельность предприятий АПК Украины. Предложена методика идентификации и прогнозирования процесса искажения ценовых трендов.
 
Publisher ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"
 
Date 2019-04-18T11:30:00Z
2019-04-18T11:30:00Z
2010-02-24
 
Type Article
 
Identifier Єранкін О. О. Особливості визначення маркетингових орієнтирів підприємств АПК в умовах світової економічної кризи / О. О. Єранкін // Вчені записки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 12. – С. 180–194.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/639
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27665
 
Language uk