Запис Детальніше

Значення маркетингової інформації для прийняття стратегічних рішень в агробізнесі в умовах глобалізації

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Значення маркетингової інформації для прийняття стратегічних рішень в агробізнесі в умовах глобалізації
 
Creator Єранкін, Олександр Олександрович
Erankin, Oleksandr
 
Subject маркетингова інформація
маркетингові дослідження
інформаційна епоха
кон’юнктура ринків
агробізнес
глобалізація
місткість
розмір та баланс ринку
споживання на душу населення
338.43.01 (477)
 
Description Стаття присвячена сучасним аспектам визначення ролі інформації для агробізнесу в умовах інформаційної епохи. Досліджено проблемні моменти отримання та використання інформації при прийнятті стратегічних рішень підприємствами АПК України.
 
Publisher ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"
 
Date 2019-04-18T11:30:18Z
2019-04-18T11:30:18Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Єранкін О. О. Значення маркетингової інформації для прийняття стратегічних рішень в агробізнесі в умовах глобалізації / О. О. Єранкін // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 230–241.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/549
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27686
 
Language uk