Значення маркетингової інформації для прийняття стратегічних рішень в агробізнесі в умовах глобалізації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Значення маркетингової інформації для прийняття стратегічних рішень в агробізнесі в умовах глобалізації
|
|
Creator |
Єранкін, Олександр Олександрович
Erankin, Oleksandr |
|
Subject |
маркетингова інформація
маркетингові дослідження інформаційна епоха кон’юнктура ринків агробізнес глобалізація місткість розмір та баланс ринку споживання на душу населення 338.43.01 (477) |
|
Description |
Стаття присвячена сучасним аспектам визначення ролі інформації для агробізнесу в умовах інформаційної епохи. Досліджено проблемні моменти отримання та використання інформації при прийнятті стратегічних рішень підприємствами АПК України.
|
|
Publisher |
ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"
|
|
Date |
2019-04-18T11:30:18Z
2019-04-18T11:30:18Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Єранкін О. О. Значення маркетингової інформації для прийняття стратегічних рішень в агробізнесі в умовах глобалізації / О. О. Єранкін // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 230–241.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/549 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27686 |
|
Language |
uk
|
|