Запис Детальніше

Маркетинг в АПК України: історичні закономірності та перспективи розвитку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг в АПК України: історичні закономірності та перспективи розвитку
 
Creator Єранкін, Олександр Олександрович
Еранкин, Александр Александрович
 
Subject еволюція маркетингу
концепції маркетингу
агробізнес
глобалізація
агрохолдинги
транснаціональні корпорації
338.43.01 (477)
 
Description Стаття присвячена історичному аналізу закономірностей використання маркетингу підприємствами АПК України та прогнозуванню подальших напрямів формування маркетингової зрілості українських компаній у контексті впливу глобальних тенденцій.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-04-18T11:31:19Z
2019-04-18T11:31:19Z
2009-03-14
 
Type Article
 
Identifier Єранкін О. О. Маркетинг в АПК України: історичні закономірності та перспективи розвитку / О. О. Єранкін // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. – 22. – С. 324–340.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18786
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27749
 
Language uk