Запис Детальніше

Глобалізація як етап еволюції маркетингу на підприємствах АПК України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Глобалізація як етап еволюції маркетингу на підприємствах АПК України
 
Creator Єранкін, Олександр Олександрович
Еранкин, Александр Александрович
 
Subject еволюція маркетингу
глобалізація
транснаціональні компанії
стратегія розвитку
338.43.01(477)
 
Description В науковій статті проаналізовано закономірності і взаємозв’язок між процесами еволюції людства та маркетингу у світі. Зроблено періодизацію етапів розвитку маркетингу з врахуванням останніх
наукових публікацій на цю тему та виявлено тенденції сучасного етапу. Автором запропоновано розглянути вплив глобалізації на сучасні тенденції маркетингової діяльності на підприємствах АПК України. В статті пояснюються причини гальмування впровадження маркетингу в агробізнесі та зроблено прогноз щодо подальшої
еволюції маркетингу в цьому секторі економіки України.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-04-18T11:31:29Z
2019-04-18T11:31:29Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Єранкін О. О. Глобалізація як етап еволюції маркетингу на підприємствах АПК України / О. О. Єранкін // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 17. – С. 202–214.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19172
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27760
 
Language uk