Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації
|
|
Creator |
Єранкін, Олександр Олександрович
Erankin, Oleksandr |
|
Subject |
338.43.01 (477)
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2019-04-18T11:31:33Z
2019-04-18T11:31:33Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Єранкін О. Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації / Олександр Єранкін // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 4. – С. 43-50.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4480 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27765 |
|
Language |
uk
|
|