Запис Детальніше

Сутність, технології та можливості нейромаркетингу на ринку агропромислової продуції

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність, технології та можливості нейромаркетингу на ринку агропромислової продуції
The essence, technologies and possibilities of neuromarketing on the market of agro-industrial production
Сущность, технологии и возможности нейромаркетинга на рынке агропромышленной продукции
 
Creator Кудлай, Віра Григоріївна
Kudlay, Vira G.
Кудлай, Вера Григорьевна
 
Subject 332.143:347.7
 
Description Розглянуто сутність та специфіку, а також сучасні технології та можливості нейромаркетингу на ринку агропромислової продукції.
The article considers the essence and specificity, as well as modern technologies and possibilities of neuromarketing in the market of agricultural products.
Рассмотрены сущность и специфика, а также современные технологии и возможности нейромаркетинга на рынке агропромышленной продукции.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-04-18T11:31:35Z
2019-04-18T11:31:35Z
2017-03
 
Type Article
 
Identifier Кудлай В. Сутність, технології та можливості нейромаркетингу на ринку агропромислової продуції / Віра Кудлай // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 164–166. – Назва з титул. екрану.
978-966-926-154-0
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/21455
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27767
 
Language uk