Запис Детальніше

Нові горизонти маркетингу: напрями розвитку нової парадигми

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Нові горизонти маркетингу: напрями розвитку нової парадигми
 
Creator Єранкін, Олександр Олександрович
Erankin, Oleksandr
Еранкин, Александр Александрович
 
Subject 338.43.01 (477)
 
Description Стаття присвячена узагальненню сучасних поглядів на перспективи подальшої еволюції маркетингу, в результаті чого запропонована нова його парадигма. Визначені принципові напрями, за якими буде розвиватися нова парадигма маркетингу.
An article is dedicated to generalization of modern view on the prospects of further marketing evolution, as a result is offered new its paradigm. The principle directions are defined that new paradigm of the marketing will develop.
 
Publisher Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України
 
Date 2019-04-18T11:32:20Z
2019-04-18T11:32:20Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Єранкін О. О. Нові горизонти маркетингу: напрями розвитку нової парадигми / О. О. Єранкін // Економіка та держава. – 2008. – № 9. – С. 14–16.
2306-6806
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25798
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27816
 
Language uk