Запис Детальніше

Проблеми сучасного маркетингу: необхідність розробки нової парадигми

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми сучасного маркетингу: необхідність розробки нової парадигми
 
Creator Єранкін, Олександр Олександрович
Erankin, Oleksandr
Еранкин, Александр Александрович
 
Subject 338.43.01 (477)
 
Description Стаття присвячена узагальненню сучасних поглядів на перспективи подальшої еволюції маркетингу. Вказано на проблеми сучасного маркетингу та об"єктивні причини, що їх породжують.
n article is dedicated to generalization of modern view on the prospects of further marketing evolution. It is indicated on problems of the modern marketing and objective reasons that continue them.
 
Publisher Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України
 
Date 2019-04-18T11:32:21Z
2019-04-18T11:32:21Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Єранкін О. О. Проблеми сучасного маркетингу: необхідність розробки нової парадигми / О. О. Єранкін // Економіка та держава. – 2008. – № 8. – С. 30–33.
2306-6806
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25799
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27817
 
Language uk