Проблеми сучасного маркетингу: необхідність розробки нової парадигми
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблеми сучасного маркетингу: необхідність розробки нової парадигми
|
|
Creator |
Єранкін, Олександр Олександрович
Erankin, Oleksandr Еранкин, Александр Александрович |
|
Subject |
338.43.01 (477)
|
|
Description |
Стаття присвячена узагальненню сучасних поглядів на перспективи подальшої еволюції маркетингу. Вказано на проблеми сучасного маркетингу та об"єктивні причини, що їх породжують.
n article is dedicated to generalization of modern view on the prospects of further marketing evolution. It is indicated on problems of the modern marketing and objective reasons that continue them. |
|
Publisher |
Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України
|
|
Date |
2019-04-18T11:32:21Z
2019-04-18T11:32:21Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Єранкін О. О. Проблеми сучасного маркетингу: необхідність розробки нової парадигми / О. О. Єранкін // Економіка та держава. – 2008. – № 8. – С. 30–33.
2306-6806 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25799 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27817 |
|
Language |
uk
|
|