Формування агропромислових формувань в Україні: глобалізаційний і маркетинговий аспект
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування агропромислових формувань в Україні: глобалізаційний і маркетинговий аспект
|
|
Creator |
Єранкін, Олександр Олександрович
Erankin, Oleksandr |
|
Subject |
глобалізація
маркетинг агробізнес агропромислові формування еволюція маркетингу концепції маркетингу капіталізація 338.43.01 (477) |
|
Description |
Стаття присвячена аналізу процесів капіталізації сільського господарства в Україні і консолідації виробництва в межах новостворених агропромислових формувань з точки зору землекористування. Зроблений аналіз взаємозв’язку зазначених процесів із процесами еволюції економічних і маркетингових процесів в АПК України та із формуванням ринкових відносин у земельних питаннях. Досліджено структурний склад власників агропромислових формувань та проаналізовані мотиви їх входження в агробізнес.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2019-04-18T11:32:23Z
2019-04-18T11:32:23Z 2008-01-30 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Єранкін О. О. Формування агропромислових формувань в Україні: глобалізаційний і маркетинговий аспект / О. О. Єранкін // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 10. – С. 175-186.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5875 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27820 |
|
Language |
uk
|
|