Особливості трансформації маркетингового середовища агробізнесу в Україні
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості трансформації маркетингового середовища агробізнесу в Україні
|
|
Creator |
Єранкін, Олександр Олександрович
Erankin, Oleksandr Еранкин, Александр Александрович |
|
Subject |
маркетингове середовище
агробізнес глобалізація первинне накопичення капіталу маркетингові стратегії marketing environment agribusiness globalization primitive accumulation of capital marketing strategies маркетинговая среда агробизнес глобализация первичное накопление капитала маркетинговые стратегии 338.43.01 (477) |
|
Description |
В статті обґрунтовано визначення закономірностей формування та трансформації маркетингового середовища підприємств АПК України з врахуванням геополітичних та історичних процесів. В результаті історико-логічного аналізу керованих процесів розбалансування економіки України виокремлено 6 етапів первинного нагромадження капіталу в Україні. Розроблено концептуальні засади формування маркетингових стратегій для підприємств з різним ступенам впливу на зовнішні чинники маркетингового середовища.
Determination of regularities of forming and transformation of marketing environment of enterprises of AIC of Ukraine according to geopolitical and historical processes is substantiated; as a result of historical and logical analysis of the guided processes of unbalancing of economy of Ukraine 6 stages of the primary accumulation of capital are selected in Ukraine; conceptual principles of forming of marketing strategies for enterprises with different degrees of influence on the external factors of marketing environment are developed. В статье обосновано определение закономерностей формирования и трансформации маркетинговой среды предприятий АПК Украины с учетом геополитических и исторических процессов. В результате историко-логического анализа управляемых процессов разбалансирования экономики Украины выделены 6 этапов первичного накопления капитала в Украине. Разработаны концептуальные основы формирования маркетинговых стратегий для предприятий с различной мерой воздействия на внешние факторы маркетинговой среды. |
|
Publisher |
Сумський національний аграрний університет
|
|
Date |
2019-04-18T11:32:25Z
2019-04-18T11:32:25Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Єранкін О. О. Особливості трансформації маркетингового середовища агробізнесу в Україні / О. О. Єранкін // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Економіка і менеджмент : наук.-метод. журн. / М-во аграр. політики та продовольства України, Сум. нац. аграр. ун-т ; [редкол. сер.: Л. І. Михайлова (ред.) та ін.]. – Суми, 2013. – Вип. 5. – С. 112–120.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27415 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27822 |
|
Language |
uk
|
|