Запис Детальніше

Особливості трансформації маркетингового середовища агробізнесу в Україні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості трансформації маркетингового середовища агробізнесу в Україні
 
Creator Єранкін, Олександр Олександрович
Erankin, Oleksandr
Еранкин, Александр Александрович
 
Subject маркетингове середовище
агробізнес
глобалізація
первинне накопичення капіталу
маркетингові стратегії
marketing environment
agribusiness
globalization
primitive accumulation of capital
marketing strategies
маркетинговая среда
агробизнес
глобализация
первичное накопление капитала
маркетинговые стратегии
338.43.01 (477)
 
Description В статті обґрунтовано визначення закономірностей формування та трансформації маркетингового середовища підприємств АПК України з врахуванням геополітичних та історичних процесів. В результаті історико-логічного аналізу керованих процесів розбалансування економіки України виокремлено 6 етапів первинного нагромадження капіталу в Україні. Розроблено концептуальні засади формування маркетингових стратегій для підприємств з різним ступенам впливу на зовнішні чинники маркетингового середовища.
Determination of regularities of forming and transformation of marketing environment of enterprises of AIC of Ukraine according to geopolitical and historical processes is substantiated; as a result of historical and logical analysis of the guided processes of unbalancing of economy of Ukraine 6 stages of the primary accumulation of capital are selected in Ukraine; conceptual principles of forming of marketing strategies for enterprises with different degrees of influence on the external factors of marketing environment are developed.
В статье обосновано определение закономерностей формирования и трансформации маркетинговой среды предприятий АПК Украины с учетом геополитических и исторических процессов. В результате историко-логического анализа управляемых процессов разбалансирования экономики Украины выделены 6 этапов первичного накопления капитала в Украине. Разработаны концептуальные основы формирования маркетинговых стратегий для предприятий с различной мерой воздействия на внешние факторы маркетинговой среды.
 
Publisher Сумський національний аграрний університет
 
Date 2019-04-18T11:32:25Z
2019-04-18T11:32:25Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Єранкін О. О. Особливості трансформації маркетингового середовища агробізнесу в Україні / О. О. Єранкін // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Економіка і менеджмент : наук.-метод. журн. / М-во аграр. політики та продовольства України, Сум. нац. аграр. ун-т ; [редкол. сер.: Л. І. Михайлова (ред.) та ін.]. – Суми, 2013. – Вип. 5. – С. 112–120.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27415
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27822
 
Language uk