Запис Детальніше

Стратегія управління та перспективи маркетингу в АПК України в нових геополітичних реаліях

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія управління та перспективи маркетингу в АПК України в нових геополітичних реаліях
 
Creator Єранкін, Олександр Олександрович
Erankin, Oleksandr
 
Subject глобалізація
маркетинг
агробізнес
Світова організація торгівлі (СОТ)
стратегія управління
338.43.01 (477)
 
Description Стаття присвячена аналізу результата членства у СОТ та впливу нових геополітичних умов на розробку маркетингових стратегій суб’єктами агробізнесу України та їх взаємодію із системою держаного управління. Досліджено взаємозв’язок принципів формування маркетингових стратегій підприємствами АПК України із наслідками членства України у СОТ для АПК. Запропоновано трансформувати модель взаємодії бізнесу та держави з метою захисту від глобальної конкуренції.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-04-18T11:32:36Z
2019-04-18T11:32:36Z
2009-02-12
 
Type Article
 
Identifier Єранкін О. О. Стратегія управління та перспективи маркетингу в АПК України в нових геополітичних реаліях / О. О. Єранкін // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 175–184.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5915
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27831
 
Language uk