Запис Детальніше

Концептуальні засади формування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах посилення глобальної конкуренції

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні засади формування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах посилення глобальної конкуренції
 
Creator Єранкін, Олександр Олександрович
Erankin, Oleksandr
 
Subject агробізнес
глобалізація
маркетинг
маркетингові стратегії
конкуренція
agribusiness
globalization
marketing
marketing strategies
competition
338.43.01 (477)
 
Description У статті розроблено концептуальні засади обґрунтування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах посилення глобальної конкуренції. З цією метою розроблено матрицю концептуальних
напрямів формування маркетингових стратегій агропромислових формувань на базі співставлення реальних ринкових можливостей українських і глобальних компаній.
The article is dedicated to conceptual framework of substantiation of marketing strategies for agricultural enterprises in a strengthening of global competition. With that end in view, the matrix of conceptual directions of forming of marketing strategies for agro-industrial units based on comparison of real market opportunities for Ukrainian and global companies is developed.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-04-18T11:32:44Z
2019-04-18T11:32:44Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Єранкін О. О. Концептуальні засади формування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах посилення глобальної конкуренції / О. О. Єранкін // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій : у 2 ч. – Ч. 2. – С. 72–83.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1148
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27841
 
Language uk