Запис Детальніше

Актуальні аспекти організації рекламної кампанії підприємства «Нісан-Україна»

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Актуальні аспекти організації рекламної кампанії підприємства «Нісан-Україна»
 
Creator Кудлай, Віра Григоріївна
Kudlay, Vira G.
Кудлай, Вера Григорьевна
 
Subject реклама продукції і діяльності підприємства
маркетингова функція реклами
стратегія рекламної кампанії
діяльність кампанії СП «Нісан-Україна»
 
Description Досліджуються теоретичні і практичні аспекти управління процесами маркетингової діяльності підприємства, а також становлення та функціонування рекламної діяльності, проблеми удосконалення проведення рекламних кампаній і підвищення їх ефективності.
 
Publisher НВФ "Студцентр"
 
Date 2019-04-18T11:33:25Z
2019-04-18T11:33:25Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Кудлай В. Г. Актуальні аспекти організації рекламної кампанії підприємства «Нісан-Україна» / В. Г. Кудлай // Маркетинг и реклама. – 2006. – № 7/8. – С. 78–81.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9676
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27886
 
Language uk