Запис Детальніше

Теоретико-методологічні засади формування цінової політики підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методологічні засади формування цінової політики підприємства
 
Creator Кудлай, Віра Григоріївна
Kudlai, Vira G.
Кудлай, Вера Григорьевна
 
Description Статтю присвячено дослідженню теоретико-методологічних засад формування цінової політики підприємства на основі використання маркетингового підходу, враховуючи об’єктивну необхідність в застосуванні комплексного аналізу діяльності підприємства та існуючі тенденції світового досвіду щодо дослідження умов та факторів формування цінової політики. З’ясовано сутність, склад та роль цінової політики в реалізації товарів і послуг; досліджено моделі цінової політики підприємств в ринкових умовах; визначено правові засади цінової політики в Україні; обґрунтовано необхідність впровадження системи прийняття стратегічних рішень з цінової політики у перспективі. Основну увагу сконцентровано на проблемах недостатнього інформаційного забезпечення підприємств. Обґрунтовується необхідність системного підходу в ціноутворенні на підприємстві.
The author concentrates the attention on the analysis of theoretic methodological grounds of the formation of price policy on the enterprise based on marketing approach usage. The researcher gives grounds to the objective necessity to apply complex analysis of the enterprise activity and takes into account existing tendencies of the world experience concerning the research of the conditions and factors influencing price policy formation. The article dwells on the essence, constituents and role of price policy in the sphere of service and good selling; directions and principles of the production of marketing decisions on prices. The author draws attention to the importance of the issues of informational provision of marketing activity at enterprises, the necessity of system approach to the price formation at the enterprise.
 
Publisher Державна установа «Інститут економіки та прогнозування НАН України», Український інститут соціальних досліджень імені Олександра Яременка
 
Date 2019-04-18T11:33:28Z
2019-04-18T11:33:28Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Кудлай В. Г. Теоретико-методологічні засади формування цінової політики підприємства / В. Г. Кудлай // Український соціум. – 2006. – № 1. – С. 97–101.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9594
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27889
 
Language uk