Запис Детальніше

Теоретичні основи системи маркетингових комунікацій на сучасному ринку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні основи системи маркетингових комунікацій на сучасному ринку
 
Creator Кудлай, Віра Григоріївна
Kudlay, Vira G.
Кудлай, Вера Григорьевна
 
Subject маркетингова політика комунікацій
соціальна взаємодія
процес просування товару
стимулювання збуту
 
Description Досліджується питання маркетингової політики комунікцій та обгрунтовується необхідність її впровадження в сучасних умовах.
 
Publisher АФ "Аналітик"
 
Date 2019-04-18T11:33:41Z
2019-04-18T11:33:41Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Кудлай В. Г. Теоретичні основи системи маркетингових комунікацій на сучасному ринку / В. Г. Кудлай // Економіка. Фінанси. Право. – 2006. – № 10. – С. 9–11.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9607
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27901
 
Language uk