Маркетинговий підхід у ціноутворенні
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговий підхід у ціноутворенні
|
|
Creator |
Кудлай, Віра Григоріївна
Kudlay, Vira G. Кудлай, Вера Григорьевна |
|
Subject |
цінова політика підприємств
інформованість споживачів конкурентні переваги система цінностей споживача |
|
Description |
Досліджуються моделі цінової політики підприємств в ринкових умовах та обгрунтовується необхідність впровадження системи прийняття стратегічних рішень з цінової політики на основі маркетингових цінової чутливості споживачів.
|
|
Publisher |
АФ "Аналітик"
|
|
Date |
2019-04-18T11:33:44Z
2019-04-18T11:33:44Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кудлай В. Г. Маркетинговий підхід у ціноутворенні / В. Г. Кудлай // Економіка. Фінанси. Право. – 2006. – № 4. – С. 3–7.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9608 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27903 |
|
Language |
uk
|
|