Дослідження кон’юнктури ринків як необхідна складова формування маркетингових стратегій підприємствами АПК України в умовах глобалізації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження кон’юнктури ринків як необхідна складова формування маркетингових стратегій підприємствами АПК України в умовах глобалізації
|
|
Creator |
Єранкін, Олександр Олександрович
Erankin, Oleksandr |
|
Subject |
кон’юнктура ринків
маркетингові дослідження маркетингові стратегії агробізнес глобалізація місткість ринку розмір ринку споживання на душу населення аграрна політика 338.43.01 (477) |
|
Description |
Стаття присвячена методичним проблемам дослідження кон’юнктури ринків товарів АПК та врахування при цьому впливу глобалізації на агробізнес в Україні. Пропонується уточнити категорійний апарат, а також зробити пропозиції щодо удосконалення процесу дослідження кон’юнктури ринку на різних його етапах. Привернуто увагу до суттєвих змін, які відбуваються у традиціях споживання продуктів харчування.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2019-04-18T11:36:05Z
2019-04-18T11:36:05Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Єранкін О. О. Дослідження кон’юнктури ринків як необхідна складова формування маркетингових стратегій підприємствами АПК України в умовах глобалізації / О. О. Єранкін // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 20–21. – С. 86–94.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27906 |
|
Language |
uk
|
|