Маркетингові особливості виробництва і реалізації молочної продукції
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові особливості виробництва і реалізації молочної продукції
|
|
Creator |
Савицька (Кудлай), Віра Григоріївна
Kudlay, Vira G. Кудлай, Вера Григорьевна Кудлай, Віра Григоріївна |
|
Subject |
маркетинг молочної продукції
сегментація ринку молочних продуктів ціна попит |
|
Description |
Досліджуються маркетингові особливості виробництва і реалізації молочної продукції та пропонуються перспективні напрямки маркетингової стратегії молокопероробних підприємств.
|
|
Publisher |
ННЦ Інститут аграрної економіки
|
|
Date |
2019-04-18T11:36:07Z
2019-04-18T11:36:07Z 1999 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Савицька В. Г. Маркетингові особливості виробництва і реалізації молочної продукції / В. Г. Савицька // Економіка АПК. – 1999. – № 3. – С. 76–78.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27908 |
|
Language |
uk
|
|