Запис Детальніше

Оцінка ефективності управління маркетингом на підприємстві

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка ефективності управління маркетингом на підприємстві
 
Creator Кудлай, Віра Григоріївна
Kudlay, V. G.
Кудлай, Вера Григорьевна
 
Subject концепції управління маркетингом
стратегічний елемент бізнесу
SWOT-аналіз
матриця стратегічного планування General Electric
 
Description Розглядається оцінка ефективності управління маркетингом на підприємстві на основі маркетингового аудиту та контролю за здійсненням маркетингових заходів.
It is considered the assessment of the effectiveness of marketing management in enterprise based on a marketing audit and oversee marketing activities.
 
Publisher АФ "Аналітик"
 
Date 2019-04-18T11:36:12Z
2019-04-18T11:36:12Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Кудлай В. Г. Оцінка ефективності управління маркетингом на підприємстві / В. Г. Кудлай // Економіка. Фінанси. Право. – 2006. – № 12. – С. 12–17.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27913
 
Language uk