Оцінка ефективності управління маркетингом на підприємстві
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка ефективності управління маркетингом на підприємстві
|
|
Creator |
Кудлай, Віра Григоріївна
Kudlay, V. G. Кудлай, Вера Григорьевна |
|
Subject |
концепції управління маркетингом
стратегічний елемент бізнесу SWOT-аналіз матриця стратегічного планування General Electric |
|
Description |
Розглядається оцінка ефективності управління маркетингом на підприємстві на основі маркетингового аудиту та контролю за здійсненням маркетингових заходів.
It is considered the assessment of the effectiveness of marketing management in enterprise based on a marketing audit and oversee marketing activities. |
|
Publisher |
АФ "Аналітик"
|
|
Date |
2019-04-18T11:36:12Z
2019-04-18T11:36:12Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кудлай В. Г. Оцінка ефективності управління маркетингом на підприємстві / В. Г. Кудлай // Економіка. Фінанси. Право. – 2006. – № 12. – С. 12–17.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27913 |
|
Language |
uk
|
|