Сучасні підходи у вивченні дисципліни «Менеджмент персоналу»
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні підходи у вивченні дисципліни «Менеджмент персоналу»
|
|
Creator |
Кудлай, Віра Григоріївна
Kudlai, V. G. Кудлай, Вера Григорьевна |
|
Subject |
формування інноваційної організації навчального процесу
інтерактивні методи навчання розвиток креативних здібностей студентів здатності до самоосвіти formation of the innovation of educational process organization interactive teaching methods development of creative abilities of students ability to self-education |
|
Description |
Акцентується увага на зміні ролі студентів у навчальному процесі з пасивного спостерігача до активного учасника в навчальному процесі. Стверджується , що стратегічним напрямком у викладання дисципліни повинно бути використання реального інформаційного матеріалу підприємств та організацій та на основі його опрацювання розробка перспективних, науково обґрунтованих шляхів вирішення конкретних ситуацій.
The article focuses on the changing role of students in the learning process from passive observer to active participant in the learning process. The work argues that the strategic direction in the teaching discipline must be using real information material of the companies and organizations and based on its processing, the development of advanced, science-based solutions to specific situations. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2019-04-18T11:36:13Z
2019-04-18T11:36:13Z 2008-02 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кудлай В. Г. Сучасні підходи у вивченні дисципліни «Менеджмент персоналу» / В. Г. Кудлай // Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 5–8 лют. 2008 р. : у 2 т. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Колот [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Т. 2. – С. 271–272.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27914 |
|
Language |
uk
|
|