Особливості визначення маркетингових орієнтирів підприємств АПК в умовах світової економічної кризи
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості визначення маркетингових орієнтирів підприємств АПК в умовах світової економічної кризи
|
|
Creator |
Єранкін, Олександр Олександрович
Erankin, Oleksandr |
|
Subject |
світова економічна криза
спотворення цінових трендів «фінансові бульки» глобалізація агробізнес маркетинг world economic crisis distortion of price trends «financial bubbles» globalization agribusiness marketing мировой экономический кризис искажение ценовых трендов «финансовые пузыри» глобализация агробизнес маркетинг 338.43.01 (477) |
|
Description |
Стаття присвячена аналізу закономірностей виникнення світових економічних криз та їх впливу на маркетингову діяльність підприємств АПК України. Запропоновано методику ідентифікації й прогнозування процесу спотворення цінових трендів. The article deals with the analysis of mechanism of world economic crises origin and its influence on the marketing activity of enterprises of agri-ndustrial complex of Ukraine. The method of identification and prognostication of distortion process of the price trends is presented in the work. Статья посвящена анализу закономерностей возникновения мировых экономических кризисов и их влияния на маркетинговую деятельность предприятий АПК Украины. Предложена методика идентификации и прогнозирования процесса искажения ценовых трендов. |
|
Publisher |
ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"
|
|
Date |
2019-04-18T11:36:26Z
2019-04-18T11:36:26Z 2010-02-24 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Єранкін О. О. Особливості визначення маркетингових орієнтирів підприємств АПК в умовах світової економічної кризи / О. О. Єранкін // Вчені записки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 12. – С. 180–194.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27928 |
|
Language |
uk
|
|