Міжкультурний контакт як фактор мотивації під час навчання будь-якій мові як іноземній
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Бондаренко, В.В.
Бондаренко, Л.М. |
|
Date |
2012-08-17T10:58:37Z
2012-08-17T10:58:37Z 2011 |
|
Identifier |
Бондаренко В.В., Бондаренко Л.М. Міжкультурний контакт як фактор мотивації під час навчання будь-якій мові як іноземній / В.В. Бондаренко, Л.М. Бондаренко / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 29: збірник наукових праць / за ред. В. І. Гончарова. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – 30-33
http://enpuir.npu.edu.ua:8080/123456789/1075 |
|
Description |
У статті досліджуються проблеми та закономірності формування мотиваційного забезпечення при навчанні мові країни перебування як іноземній у студентів-іноземців підготовчих факультетів вищих навчальних закладів. Автори пропонують вирішення даної проблеми через визначення “етнопортрету” та порівняння культурної системи студента-іноземця з культурою країни навчання. The problems and regularities of providing the process of teaching the language of the country residence as foreign to foreign students of the preparatory departments of universities with motivation development are examined in the article. The authors suggest solving the problems through defining the term “ethnic portrait” and comparing the cultural systems of foreign students’ native countries with those ones of the countries of studies. |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|
Subject |
студент-іноземець
етнопортрет культура країна навчання мовний бар’єр культурний бар’єр мова навчання країна перебування foreign student ethnic portrait culture country of studies language barrier learning language country residence |
|
Title |
Міжкультурний контакт як фактор мотивації під час навчання будь-якій мові як іноземній
|
|
Type |
Article
|
|