Маркетинг в АПК України: історичні закономірності та перспективи розвитку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетинг в АПК України: історичні закономірності та перспективи розвитку
|
|
| Creator |
Єранкін, Олександр Олександрович
Еранкин, Александр Александрович |
|
| Subject |
еволюція маркетингу
концепції маркетингу агробізнес глобалізація агрохолдинги транснаціональні корпорації 338.43.01 (477) |
|
| Description |
Стаття присвячена історичному аналізу закономірностей використання маркетингу підприємствами АПК України та прогнозуванню подальших напрямів формування маркетингової зрілості українських компаній у контексті впливу глобальних тенденцій.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2019-04-18T11:37:50Z
2019-04-18T11:37:50Z 2009-03-14 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Єранкін О. О. Маркетинг в АПК України: історичні закономірності та перспективи розвитку / О. О. Єранкін // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 324–340.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/28012 |
|
| Language |
uk
|
|