Глобалізація як етап еволюції маркетингу на підприємствах АПК України
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Глобалізація як етап еволюції маркетингу на підприємствах АПК України
|
|
Creator |
Єранкін, Олександр Олександрович
Еранкин, Александр Александрович |
|
Subject |
еволюція маркетингу
глобалізація транснаціональні компанії стратегія розвитку 338.43.01(477) |
|
Description |
В науковій статті проаналізовано закономірності і взаємозв’язок між процесами еволюції людства та маркетингу у світі. Зроблено періодизацію етапів розвитку маркетингу з врахуванням останніх наукових публікацій на цю тему та виявлено тенденції сучасного етапу. Автором запропоновано розглянути вплив глобалізації на сучасні тенденції маркетингової діяльності на підприємствах АПК України. В статті пояснюються причини гальмування впровадження маркетингу в агробізнесі та зроблено прогноз щодо подальшої еволюції маркетингу в цьому секторі економіки України. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2019-04-18T11:38:00Z
2019-04-18T11:38:00Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Єранкін О. О. Глобалізація як етап еволюції маркетингу на підприємствах АПК України / О. О. Єранкін // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 17. – С. 202–214.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/28023 |
|
Language |
uk
|
|