Запис Детальніше

Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації
 
Creator Єранкін, Олександр Олександрович
Erankin, Oleksandr
 
Subject 338.43.01 (477)
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-04-18T11:38:05Z
2019-04-18T11:38:05Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Єранкін О. Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації / Олександр Єранкін // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 4. – С. 43–50.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/28028
 
Language uk