Запис Детальніше

Формування агропромислових формувань в Україні: глобалізаційний і маркетинговий аспект

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування агропромислових формувань в Україні: глобалізаційний і маркетинговий аспект
 
Creator Єранкін, Олександр Олександрович
Erankin, Oleksandr
 
Subject глобалізація
маркетинг
агробізнес
агропромислові формування
еволюція маркетингу
концепції маркетингу
капіталізація
338.43.01 (477)
 
Description Стаття присвячена аналізу процесів капіталізації сільського господарства в Україні і консолідації виробництва в межах новостворених агропромислових формувань з точки зору землекористування. Зроблений аналіз взаємозв’язку зазначених процесів із процесами еволюції економічних і маркетингових процесів в АПК України та із формуванням ринкових відносин у земельних питаннях. Досліджено структурний склад власників агропромислових формувань та проаналізовані мотиви їх входження в агробізнес.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-04-18T11:38:53Z
2019-04-18T11:38:53Z
2008-01-30
 
Type Article
 
Identifier Єранкін О. О. Формування агропромислових формувань в Україні: глобалізаційний і маркетинговий аспект / О. О. Єранкін // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 10. – С. 175-186.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/28083
 
Language uk