Концептуальні засади формування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах посилення глобальної конкуренції
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуальні засади формування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах посилення глобальної конкуренції
|
|
Creator |
Єранкін, Олександр Олександрович
Erankin, Oleksandr |
|
Subject |
агробізнес
глобалізація маркетинг маркетингові стратегії конкуренція agribusiness globalization marketing marketing strategies competition 338.43.01 (477) |
|
Description |
У статті розроблено концептуальні засади обґрунтування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах посилення глобальної конкуренції. З цією метою розроблено матрицю концептуальних напрямів формування маркетингових стратегій агропромислових формувань на базі співставлення реальних ринкових можливостей українських і глобальних компаній. The article is dedicated to conceptual framework of substantiation of marketing strategies for agricultural enterprises in a strengthening of global competition. With that end in view, the matrix of conceptual directions of forming of marketing strategies for agro-industrial units based on comparison of real market opportunities for Ukrainian and global companies is developed. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2019-04-18T11:39:12Z
2019-04-18T11:39:12Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Єранкін О. О. Концептуальні засади формування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах посилення глобальної конкуренції / О. О. Єранкін // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій : у 2 ч. – Ч. 2. – С. 72–83.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/28104 |
|
Language |
uk
|
|