Запис Детальніше

Маркетинг у формуванні ринку молока і молочних продуктів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг у формуванні ринку молока і молочних продуктів
 
Creator Савицька (Кудлай), Віра Григоріївна
Kudlay, Vira G.
Кудлай, Вера Григорьевна
Кудлай, Віра Григоріївна
 
Subject агромаркетинг
маркетинг молока і молочних продуктів
сегментування ринку молока і молочних продуктів
аналіз асортименту та переваг торговельних марок різних виробників молочної продукції
 
Description Розглядаються питання управління, планування, ціноутворення, розподілу та інформації, рекламного забезпечення молока і молочних продуктів, а також систематизовані маркетингові особливості молока і молочної продукції.
 
Publisher ННЦ Інститут аграрної економіки
 
Date 2019-04-18T11:40:04Z
2019-04-18T11:40:04Z
2000
 
Type Article
 
Identifier Савицька В. Г. Маркетинг у формуванні ринку молока і молочних продуктів // Економіка АПК. – 2000. – № 12. – С. 75–76.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/28162
 
Language uk