Теоретичні основи системи маркетингових комунікацій на сучасному ринку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні основи системи маркетингових комунікацій на сучасному ринку
|
|
Creator |
Кудлай, Віра Григоріївна
Kudlay, Vira G. Кудлай, Вера Григорьевна |
|
Subject |
маркетингова політика комунікацій
соціальна взаємодія процес просування товару стимулювання збуту |
|
Description |
Досліджується питання маркетингової політики комунікцій та обгрунтовується необхідність її впровадження в сучасних умовах.
|
|
Publisher |
АФ "Аналітик"
|
|
Date |
2019-04-18T11:40:06Z
2019-04-18T11:40:06Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кудлай В. Г. Теоретичні основи системи маркетингових комунікацій на сучасному ринку / В. Г. Кудлай // Економіка. Фінанси. Право. – 2006. – № 10. – С. 9–11.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/28164 |
|
Language |
uk
|
|