Запис Детальніше

Маркетинговий підхід у ціноутворенні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий підхід у ціноутворенні
 
Creator Кудлай, Віра Григоріївна
Kudlay, Vira G.
Кудлай, Вера Григорьевна
 
Subject цінова політика підприємств
інформованість споживачів
конкурентні переваги
система цінностей споживача
 
Description Досліджуються моделі цінової політики підприємств в ринкових умовах та обгрунтовується необхідність впровадження системи прийняття стратегічних рішень з цінової політики на основі маркетингових цінової чутливості споживачів.
 
Publisher АФ "Аналітик"
 
Date 2019-04-18T11:40:07Z
2019-04-18T11:40:07Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Кудлай В. Г. Маркетинговий підхід у ціноутворенні / В. Г. Кудлай // Економіка. Фінанси. Право. – 2006. – № 4. – С. 3–7.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/28166
 
Language uk