Вплив маркетингу на конкурентну боротьбу підприємств в умовах глобалізації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Вплив маркетингу на конкурентну боротьбу підприємств в умовах глобалізації
					 | 
		|
| Creator | 
															Ільїн, Валерій Юрійович
					 Iliin, Valerii Ильин, Валерий Юрьевич  | 
		|
| Subject | 
															конкурентоспроможність
					 маркетинг функції маркетингу глобалізація маркетингова діяльність підприємство ринок 338.43:631.11.009.12:005.44(477)  | 
		|
| Description | 
															В статті розглянуто питання ролі маркетингу в конкурентній боротьбі в умовах глобалізації. Визначено основні функції маркетингової діяльності та їх вплив на загальну діяльність підприємства м‘ясної галузі.
					 | 
		|
| Publisher | 
															Подільський державний аграрно-технічний університет
					 | 
		|
| Date | 
															2019-04-18T11:42:58Z
					 2019-04-18T11:42:58Z 2014  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Ільїн В. Вплив маркетингу на конкурентну боротьбу підприємств в умовах глобалізації / Ільїн Валерій // Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації : міжнар. зб. наук. пр. / Поділ. держ. аграр.-техн. ун-т [та ін.] ; [редкол.: Р. Ф. Бруханський (голов. ред.) та ін.]. – Тернопіль : Крок, 2014. – Вип. 3. – С. 240–242.
					 2410-0706 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/28257  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|