Запис Детальніше

Вплив маркетингу на конкурентну боротьбу підприємств в умовах глобалізації

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив маркетингу на конкурентну боротьбу підприємств в умовах глобалізації
 
Creator Ільїн, Валерій Юрійович
Iliin, Valerii
Ильин, Валерий Юрьевич
 
Subject конкурентоспроможність
маркетинг
функції маркетингу
глобалізація
маркетингова діяльність
підприємство
ринок
338.43:631.11.009.12:005.44(477)
 
Description В статті розглянуто питання ролі маркетингу в конкурентній боротьбі в умовах глобалізації. Визначено основні функції маркетингової діяльності та їх вплив на загальну діяльність підприємства м‘ясної галузі.
 
Publisher Подільський державний аграрно-технічний університет
 
Date 2019-04-18T11:42:58Z
2019-04-18T11:42:58Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Ільїн В. Вплив маркетингу на конкурентну боротьбу підприємств в умовах глобалізації / Ільїн Валерій // Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації : міжнар. зб. наук. пр. / Поділ. держ. аграр.-техн. ун-т [та ін.] ; [редкол.: Р. Ф. Бруханський (голов. ред.) та ін.]. – Тернопіль : Крок, 2014. – Вип. 3. – С. 240–242.
2410-0706
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/28257
 
Language uk