Вплив маркетингу на конкурентну боротьбу підприємств в умовах глобалізації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив маркетингу на конкурентну боротьбу підприємств в умовах глобалізації
|
|
Creator |
Ільїн, Валерій Юрійович
Iliin, Valerii Ильин, Валерий Юрьевич |
|
Subject |
конкурентоспроможність
маркетинг функції маркетингу глобалізація маркетингова діяльність підприємство ринок 338.43:631.11.009.12:005.44(477) |
|
Description |
В статті розглянуто питання ролі маркетингу в конкурентній боротьбі в умовах глобалізації. Визначено основні функції маркетингової діяльності та їх вплив на загальну діяльність підприємства м‘ясної галузі.
|
|
Publisher |
Подільський державний аграрно-технічний університет
|
|
Date |
2019-04-18T11:42:58Z
2019-04-18T11:42:58Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ільїн В. Вплив маркетингу на конкурентну боротьбу підприємств в умовах глобалізації / Ільїн Валерій // Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації : міжнар. зб. наук. пр. / Поділ. держ. аграр.-техн. ун-т [та ін.] ; [редкол.: Р. Ф. Бруханський (голов. ред.) та ін.]. – Тернопіль : Крок, 2014. – Вип. 3. – С. 240–242.
2410-0706 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/28257 |
|
Language |
uk
|
|