Сучасні методи розрахунку конкурентоспроможності аграрних підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні методи розрахунку конкурентоспроможності аграрних підприємств
Modern methods of calculating the competitiveness of agricultural enterprises Современные методы расчета конкурентоспособности аграрных предприятий |
|
Creator |
Ільїн, Валерій Юрійович
Iliin, Valerii Ильин, Валерий Юрьевич |
|
Subject |
аграрні підприємства
сільськогосподарська продукція економічні методи конкуренція конкурентні переваги ринок agricultural enterprises agricultural production economic methods competition competitive advantage market аграрные предприятия сельскохозяйственная продукция экономические методы конкуренция конкурентные преимущества рынок 659.182/187 |
|
Description |
У статті представлені сучасні методи розрахунку конкурентоспроможності аграрних підприємств, виділені особливості формування їх конкурентної переваги, визначено основні стратегії конкурентної переваги. Серед яких відзначені: забезпеченість факторами виробництва, параметри попиту, стимулюючі нововведення, наявність розвиненої мережі поставок, характер конкуренції на ринку. Доведено, що проведення маркетингових досліджень, на основі критеріїв SWOT-аналізу, необхідно для успішної реалізації продукції аграрного сектора економіки. The paper presents the modern methods of calculating the competitiveness of agricultural enterprises identifies special features of their competitive advantage, defines the basic strategy of competitive advantage. The following ones have been noted among them: factor endowments, demand parameters, stimulating innovation, advanced supply chain, the nature of competition in the market. It has been proved that the marketing research, based on the criteria of the SWOT-analysis, is necessary for the success of the agricultural production sector. В статье представлены современные методы расчета конкурентоспособности аграрных предприятий, выделены особенности формирования их конкурентного преимущества, определены основные стратегии конкурентного преимущества. Среди которых отмечены: обеспеченность факторами производства, параметры спроса, стимулирующие нововведения, наличие развитой сети поставок, характер конкуренции на рынке. Доказано, что проведение маркетинговых исследований, на основе критериев SWOT-анализа, необходимо для успешной реализации продукции аграрного сектора экономики. |
|
Publisher |
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
|
|
Date |
2019-04-18T11:44:52Z
2019-04-18T11:44:52Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ільїн В. Ю. Сучасні методи розрахунку конкурентоспроможності аграрних підприємств / Ільїн В. Ю. // Часопис економічних реформ. – 2013. – № 3. – С. 77–81.
2221-8440 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/28384 |
|
Language |
uk
|
|