Запис Детальніше

Сучасні методи розрахунку конкурентоспроможності аграрних підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні методи розрахунку конкурентоспроможності аграрних підприємств
Modern methods of calculating the competitiveness of agricultural enterprises
Современные методы расчета конкурентоспособности аграрных предприятий
 
Creator Ільїн, Валерій Юрійович
Iliin, Valerii
Ильин, Валерий Юрьевич
 
Subject аграрні підприємства
сільськогосподарська продукція
економічні методи
конкуренція
конкурентні переваги
ринок
agricultural enterprises
agricultural production
economic methods
competition
competitive advantage
market
аграрные предприятия
сельскохозяйственная продукция
экономические методы
конкуренция
конкурентные преимущества
рынок
659.182/187
 
Description У статті представлені сучасні методи розрахунку конкурентоспроможності аграрних підприємств, виділені особливості формування їх конкурентної переваги, визначено основні стратегії конкурентної переваги. Серед яких відзначені: забезпеченість факторами виробництва, параметри попиту, стимулюючі нововведення, наявність розвиненої мережі поставок, характер конкуренції на ринку.
Доведено, що проведення маркетингових досліджень, на основі критеріїв SWOT-аналізу, необхідно для успішної реалізації продукції аграрного сектора економіки.
The paper presents the modern methods of calculating the competitiveness of agricultural enterprises identifies special features of their competitive advantage, defines the basic strategy of competitive advantage. The following ones have been noted among them: factor endowments, demand parameters, stimulating innovation, advanced supply chain, the nature of competition in the market. It has been proved that the marketing research, based on the criteria of the SWOT-analysis, is necessary for the success of the agricultural production sector.
В статье представлены современные методы расчета конкурентоспособности аграрных предприятий, выделены особенности формирования их конкурентного преимущества, определены основные стратегии конкурентного преимущества. Среди которых отмечены: обеспеченность факторами производства, параметры спроса, стимулирующие нововведения, наличие развитой сети поставок, характер конкуренции на рынке. Доказано, что проведение маркетинговых исследований, на основе критериев SWOT-анализа, необходимо для успешной реализации продукции аграрного сектора экономики.
 
Publisher Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
 
Date 2019-04-18T11:44:52Z
2019-04-18T11:44:52Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Ільїн В. Ю. Сучасні методи розрахунку конкурентоспроможності аграрних підприємств / Ільїн В. Ю. // Часопис економічних реформ. – 2013. – № 3. – С. 77–81.
2221-8440
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/28384
 
Language uk