Запис Детальніше

Підготовка вчителів фізичного виховання в німецьких університетах: реалізація основних напрямів Болонського процесу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підготовка вчителів фізичного виховання в німецьких університетах: реалізація основних напрямів Болонського процесу
 
Creator Гайдук, Ольга Володимирівна
 
Subject фізичне виховання
вчитель
Німеччина
Болонський процес
physical education
teacher
Germany
Bologna process
физическое воспитание
учитель
Германия
Болонский процесс
796.071.4 (430)
 
Description У статті розглянуто сучасний стан та основні тенденції в розвитку і реалізації завдань Болонського процесу при підготовці вчителів фізичної•культури в ВНЗ Німеччині. Показано, що на сьогоднішній день при підготовці вчителів фізичного виховання в Німеччині набула значного поширення система бакалавр-магістр. На впровадження ідей Болонського процесу мають значний вплив особливості освітньої системи Німеччини: автономність німецьких земель, можливість отримання різних вчительських посад (залежить від ступеню та типу школи).
The article reviews the current situation аnd mаіn trends іn Іhе development аnd the realization of the Bologna process іn the рrершаtіоn of teachers of physical education іn German universities. It is shown that Ьу far the preparation of teachers of physical education іn Genmmy has Ьесоmе а significant distribution system of bachelor-master. The introduction оf the іdеals of the Bologna process have а significant impact charactaistics of the educational system of Germany: the autonomy of German states, the possibility оf various teaclling positions (depending оn the degree аnd type of school).
В статье рассмотрено современное состояние и основные тенденции в развитии и реализации задач Болонского процесса при подготовке учителей физической культуры в вузах Германии. Показано, что на сегодняшний день при подготовке учителей физического воспитания в Германии получила широкое распространение система бакалавр-магистр. На внедрение идей Болонского процесса оказывают значительное влияние особенности образовательной системы Германии: автономность немецких земель, возможность получения различных учительских должностей (зависит от степени и типа школы).
 
Publisher Інститут вищої освіти НАПН України
 
Date 2019-04-18T11:47:33Z
2019-04-18T11:47:33Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Гайдук О. В. Підготовка вчителів фізичного виховання в німецьких університетах: реалізація основних напрямів Болонського процесу / О. В. Гайдук // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. : темат. вип. / Ін-т вищої освіти НАПН України ; ред. В. Андрущенко. – Київ, 2013. – № 3, Дод. 1, т. 1: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. – С. 232–234.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/28438
 
Language uk