Підготовка вчителів фізичного виховання в німецьких університетах: реалізація основних напрямів Болонського процесу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Підготовка вчителів фізичного виховання в німецьких університетах: реалізація основних напрямів Болонського процесу
|
|
Creator |
Гайдук, Ольга Володимирівна
|
|
Subject |
фізичне виховання
вчитель Німеччина Болонський процес physical education teacher Germany Bologna process физическое воспитание учитель Германия Болонский процесс 796.071.4 (430) |
|
Description |
У статті розглянуто сучасний стан та основні тенденції в розвитку і реалізації завдань Болонського процесу при підготовці вчителів фізичної•культури в ВНЗ Німеччині. Показано, що на сьогоднішній день при підготовці вчителів фізичного виховання в Німеччині набула значного поширення система бакалавр-магістр. На впровадження ідей Болонського процесу мають значний вплив особливості освітньої системи Німеччини: автономність німецьких земель, можливість отримання різних вчительських посад (залежить від ступеню та типу школи).
The article reviews the current situation аnd mаіn trends іn Іhе development аnd the realization of the Bologna process іn the рrершаtіоn of teachers of physical education іn German universities. It is shown that Ьу far the preparation of teachers of physical education іn Genmmy has Ьесоmе а significant distribution system of bachelor-master. The introduction оf the іdеals of the Bologna process have а significant impact charactaistics of the educational system of Germany: the autonomy of German states, the possibility оf various teaclling positions (depending оn the degree аnd type of school). В статье рассмотрено современное состояние и основные тенденции в развитии и реализации задач Болонского процесса при подготовке учителей физической культуры в вузах Германии. Показано, что на сегодняшний день при подготовке учителей физического воспитания в Германии получила широкое распространение система бакалавр-магистр. На внедрение идей Болонского процесса оказывают значительное влияние особенности образовательной системы Германии: автономность немецких земель, возможность получения различных учительских должностей (зависит от степени и типа школы). |
|
Publisher |
Інститут вищої освіти НАПН України
|
|
Date |
2019-04-18T11:47:33Z
2019-04-18T11:47:33Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гайдук О. В. Підготовка вчителів фізичного виховання в німецьких університетах: реалізація основних напрямів Болонського процесу / О. В. Гайдук // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. : темат. вип. / Ін-т вищої освіти НАПН України ; ред. В. Андрущенко. – Київ, 2013. – № 3, Дод. 1, т. 1: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. – С. 232–234.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/28438 |
|
Language |
uk
|
|