Соціальна профілактика підліткового булінгу
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27096/
http://pedagogika.wszia.opole.pl/ebook/2019_3.pdf 978- 83-946765-6-8 |
|
Title |
Соціальна профілактика підліткового булінгу
Социальная профилактика подросткового буллинга Social prevention of teenage bullying |
|
Creator |
Спіріна, Тетяна Петрівна
Лях, Тетяна Леонідівна Попова, Альона Олексіївна |
|
Subject |
Видані за кордоном (окрім країн СНД)
|
|
Description |
Проблема шкільного насильства, цькування (буллінгу) в даний час визнана однією з центральних психолого-педагогічних проблем. Явище булінгу надзвичайно поширене в сучасній українській школі. Донедавна цю проблему з різних причин замовчували, не афішували випадки знущань, її не прийнято було обговорювати. У статті проаналізовано явище булінгу як соціально-педагогічної, психологічної проблеми. Розкрито сутнісні ознаки, основні причини, форми прояву булінгу, визначено основні риси цього явища, проаналізовано основні механізми його розвитку, описано рольову структуру булінгу та висвітлено наслідки для всіх його учасників. Визначено специфіку та передумови, які сприяють появі систематичної та довготривалої агресії в шкільному середовищі, наведено результати проведеного авторами онлайн опитування підлітків щодо розуміння сутності булінгу та досвіду.
The problem of school violence, bullying is now recognized as one of the central psychological and pedagogical problems. The phenomenon of bullying is extremely common in modern Ukrainian school. Previously, this problem has been silenced for various reasons, not reported by cases of bullying, it was not accepted to discuss it. The article analyzes the phenomenon of bullying as a socio-pedagogical, psychological problem. Essential features, main causes, forms of the manifestation of the bullying are determined, the main features of this phenomenon are determined, the main mechanisms of its development are analyzed, the role structure of the bullying is described and the consequences for all of its participants are highlighted. The specificity and conditions that are contributing to a systematic and long-term aggression in the school environment. Authors present results of the online survey of teenagers about understanding the essence of the bullying and experience. |
|
Publisher |
Modern Tehnologies of Society Development: Collective Scientific Monograph. The Academy of Management and Administration in Opole
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Монографія
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27096/1/T_LIAKH_T_SPIRINA_A_POPOVA_CSM_KSP%26SR_IL.pdf
Спіріна, Тетяна Петрівна та Лях, Тетяна Леонідівна та Попова, Альона Олексіївна (2019) Соціальна профілактика підліткового булінгу Колективна (три і більше авторів). Modern Tehnologies of Society Development: Collective Scientific Monograph. The Academy of Management and Administration in Opole, Poland. |
|