Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Методичні передумови взаємопов’язаного формування професійно орієнтованої компетентності в говорінні та інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх викладачів англійської мови |
Names |
Буряк, Мар'яна
Buriak, Mariana |
Date Issued | 2018 (iso8601) |
Abstract | Досліджено методичні передумови взаємопов'язаного формування професійно орієнтованої компетентності (ПОК) у говорінні та інформаційно-комунікаційної компетентності (ІКК) майбутніх викладачів англійської мови (МВАМ). ПОК у говорінні МВАМ розглядається як здатність здійснювати відбір вербальних і невербальних засобів комунікації під час реалізації професійних завдань, та успішно організовувати власну усномовленнєву англомовну діяльність. ІКК МВАМ визначено як здатність незалежно використовувати інформаційно-комунікаційні технології у процесі професійної діяльності та особистісно-професійного розвитку. Доведено, що ефективне виконання професійних функцій, зокрема реалізації професійно орієнтованого говоріння, вимагає професійного рівня сформованості ІКК. |
Genre | Article |
Topic | професійно орієнтована компетентність |
Identifier | Буряк, М. Методичні передумови взаємопов’язаного формування професійно орієнтованої компетентності в говорінні та інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх викладачів англійської мови [Текст] / М. Буряк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – № 10 (84). – С. 21–31. |