Запис Детальніше

Основні компоненти методики використання ХОСДН Canvas при організації змішаного навчання баз даних майбутніх учителів інформатики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715748/
 
Title Основні компоненти методики використання ХОСДН Canvas при організації змішаного навчання баз даних майбутніх учителів інформатики
Basic components of the method of the use COSDL of CANVAS in the organization blended learning to training future teachers of information science to master data base
 
Creator Коротун, О.В.
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
004.7 Computer communication. Computer networks
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description В статті визначено етапи організації змішаного навчання дисципліни «Бази даних» майбутніх учителів інформатики в умовах хмаро орієнтованого навчального середовища (ХОНС): 1-й етап – визначення загальної програми навчання; розподілення форм та методів для очного та дистанційного навчання дисципліни; з’ясування питань щодо строків доступу до навчального матеріалу та щодо програмного забезпечення; 2-й етап – проведення вхідного тестування у хмаро орієнтованій системі дистанційного навчання (ХОСДН) Canvas для визначення рівня знань студентів; 3-й етап – проведення навчання в аудиторії та дистанційно у ХОСДН Canvas, використовуючи вищеназвані підмоделі моделі обертання та нижчеописані традиційні та хмаро орієнтовані форми, методи та засоби навчання; 4-й етап – проведення вихідного тестування; 5-й етап – проведення екзамену з дисципліни «Бази даних».
Продемонстровано структурні компоненти методики проектування ХОНС на основі використання ХОСДН Canvas при організації змішаного навчання баз даних майбутніх учителів інформатики, а саме, традиційні та хмаро орієнтовані форми організації, методи та засоби навчання.
The article defines the stages of the organization of blended learning of the discipline "Databases" of future teachers of information science in the conditions of the cloud oriented environment (COE): 1st stage - definition of the general curriculum; distribution of forms and methods for full-time and distance learning discipline; clarification of questions regarding terms of access to educational material and software; 2nd stage - conducting entrance testing in the cloud oriented systems of distance learning (COSDL) Canvas to determine the level of knowledge of students; Stage 3 - Conducting classroom and distance learning at COSDL Canvas using the above-mentioned sub-models of rotation models and the traditional and cloud-oriented forms, methods and tools described below; Stage 4 - Initial testing; 5th stage - conducting the exam in the discipline "Databases".
The structural components of the COE design technique based on the use of COSDL Canvas in the organization of blended learning of information science to master data base, namely, traditional and cloud oriented forms of organization, methods and means of training are demonstrated.
 
Publisher Видавничий дім «Гельветика»
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715748/1/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%82%D1%83%D0%BD%20%D0%9E.%D0%92.%20%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D0%B8.pdf
- Коротун, О.В. (orcid.org/0000-0003-2240-7891 <http://orcid.org/0000-0003-2240-7891>) (2017) Basic components of the method of the use COSDL of CANVAS in the organization blended learning to training future teachers of information science to master data base In: Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 25-26 серпня 2017 року) Видавничий дім «Гельветика», м. Херсон, Україна, pp. 159-163.