Розвиток транспортного сполучення між УРСР і Кримським півостровом у 1951–1953 рр. як передумова інтеграції Криму з Україною
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток транспортного сполучення між УРСР і Кримським півостровом у 1951–1953 рр. як передумова інтеграції Криму з Україною
The development of transportation links between the UkrSSR and the Crimean peninsula in 1951–1953 and the preconditions for the integration of the Crimea with Ukraine |
|
Creator |
Сацький, Павло Вікторович
Satskyi, Pavlo Viktorovych Сацкий, Павел Викторович |
|
Subject |
будівництво Південно-Українського і Північно-Кримського каналів
залізниця Запоріжжя-Джанкой Головне дорожнє Управління при Раді Міністрів УРСР інтеграція Кримського півострова із Україною construction of the South-Ukrainian and the North-Crimean channels railroad section from Zaporozhye to Dzhankoy Main Road Office at the Council of Ministers of the Ukrainian SSR integration of the Crimea with Ukraine |
|
Description |
У статті автором досліджується значення будівництва Південно-Українського і Північно-Кримського каналів у процесі формування системних економічних зв’язків між УРСР (у межах до 1954 р.) і Кримом. На думку автора, до початку цього будівництва між УРСР і Кримом існувала своєрідна зона відчуження. Проте, із початком будівництва відбувається розвиток транспортного сполучення між УРСР і Кримом, обсягів перевезень. Відбувається розвиток залізничного сполучення між материком і Кримом та автомобільного сполучення. Будівництво транспортного сполучення активно лобіюється в органах влади СРСР керівництвом України, а також керівництвом УРСР з власної ініціативи здійснюється його організаційне та матеріальне забезпечення. На базі, закладеній на території УРСР проводиться підготовка кадрів для водного і сільського господарства Криму.
In the article the author examines the value of construction of the South-Ukrainian and North-Crimean channels in the process of formation the system of economic relations between the USSR (in boundaries until 1954) and the Crimea. According to the author, before the start of construction between the Ukrainian SSR and the Crimea there was a kind of exclusion zone. However, with the start of construction the development of transport between the USSR and the Crimea, traffic volumes increase. The development of railway communications between the mainland and the Crimea and road transport takes place. The construction of transport communications was actively lobbied in the government of the USSR by the Ukrainian leadership and the leadership of the UkrSSR on their own initiative carried out its organizational and material support. On the foundation created on the territory of Ukrainian SSR, the trainings of employees for the water and agriculture households of the Crimea took place. |
|
Publisher |
Благодійний фонд імені Івана Григоровича Лозового
|
|
Date |
2019-04-18T12:29:00Z
2019-04-18T12:29:00Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сацький П. Розвиток транспортного сполучення між УРСР і Кримським півостровом у 1951–1953 рр. як передумова інтеграції Криму з Україною / Павло Сацький // Російська окупація і деокупація України: історія, сучасні загрози та виклики сьогодення : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Київ, 2016 р.) / упор. П. Гай-Нижник. – Київ : «МП Леся», 2016. – С. 107–115.
978-966-97599-1-7 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/28921 |
|
Language |
uk
|
|