Дистанційна форма навчання в Україні: прийоми, методики, перспективи
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дистанційна форма навчання в Україні: прийоми, методики, перспективи
Distance learning in Ukraine: techniques, methods, perspectives |
|
Creator |
Сацький, Павло Вікторович
Satskyi, Pavlo Viktorovych Сацкий, Павел Викторович |
|
Subject |
дистанційне навчання
модератор слухач лідерство distance learning moderator listener leadership 811.111.811.161.2:811.124.378 |
|
Description |
Досліджено соціальне значення дистанційної форми навчання та перспективи її широкого впровадження в Україні. Аналізується методика застосування дистанційної форми навчання. Також, автором здійснено розробку ряду підходів до застосування дистанційної форми навчання, які можуть бути перспективними для набуття слухачами практичних аналітичних і організаторських навичок. У дослідженні також запропоновано механізми застосування розроблених підходів.
The analysis of the social importance of the distance learning and the prospects of its broad implementation in Ukraine has been analyzed. The methods of the implementation of the distant form of studying have been analyzed, which may be promising for students acquiring practical, analytical, and organizational skills. In this research, there have also been made some suggestions of the mechanism of the application of the developed approaches in the distance learning. |
|
Publisher |
Національний фармацевтичний університет
|
|
Date |
2019-04-18T12:29:12Z
2019-04-18T12:29:12Z 2016-04 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сацький П. Дистанційна форма навчання в Україні: прийоми, методики, перспективи / Павло Сацький // Гуманітарна складова у світлі сучасних освітніх парадигм : матеріали Всеукр. дистанц. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (14–15 квіт. 2016 р., Харків) / М-во охорони здоров’я України, Нац. фармацевт. ун-т, каф. українознавства та латинської мови ; відп. за вип. Є. І. Світлична. – Харків : Вид-во ХФаУ, 2016. – С. 286–295.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/28932 |
|
Language |
uk
|
|