Mathematical model of training process for specialists on information technologies implementation into industry
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Mathematical model of training process for specialists on information technologies implementation into industry
Mатематическая модель процесса подготовки специалистов по внедрению информационных технологий в промышленное производство МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ІЗ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОМИСЛОВЕ ВИРОБНИЦТВО |
|
Creator |
Задонцев, Ю.В.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
education; information technology; mathematical model
информационные технологи; математическая модель; форма обучения інформаційні технології; математична модель; форма навчання |
|
Description |
The mathematical model of training for the introduction of information technology to production using different forms of learning. Analytical models allow to estimate the level of preparation of object of studies to the separate job processing after the cycle of preparation. Models take into account the entrance level of readiness of object, complex coefficient of accordance of terms of the conducted measures and level of mastering of knowledge, abilities and skills of object of studies.
Рассмотрена математическая модель процесса подготовки специалистов по внедрению информационных технологий в промышленное производство с использованием разных форм обучения. Аналитические модели позволяют оценить уровень подготовки специалиста к выполнению отдельного задания. Модели учитывают входной уровень готовности специалиста, комплексный коэффициент соответствия условий проведенных мероприятий и урвень усвоения знаний, учений, навыков. Розглянуто математичну модель процесу підготовки фахівців з впровадження інформаційних технологій у промислове виробництво з використанням різних форм навчання. Аналітичні моделі дозволяють оцінити рівень підготовки фахівця до виконання окремого завдання. Моделі враховують вхідний рівень готовності фахівця, комплексний коефіцієнт відповідності умов проведених заходів та рівень засвоєння знань, умінь, навиків. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-08-16
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1878
|
|
Source |
Proceedings of National Aviation University; Том 45, № 4 (2010); 58
Вісник Національного авіаційного університету; Том 45, № 4 (2010); 58 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 45, № 4 (2010); 58 |
|
Language |
ru
|
|