Викладач як суб'єкт процесу раціоналізації співпраці навчального закладу із роботодавцем у питанні підготовки фахівців відповідно вимогам ринку праці
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Викладач як суб'єкт процесу раціоналізації співпраці навчального закладу із роботодавцем у питанні підготовки фахівців відповідно вимогам ринку праці
The teacher as a subject of the rationalization process of the cooperation of institution with employers in the issue of training specialists in accordance with the requirements of the labor market |
|
Creator |
Сацький, Павло Вікторович
Satskyi, Pavlo Viktorovych Сацкий, Павел Викторович |
|
Subject |
роботодавець
викладач команда фахівців вимоги ринку праці employer teacher team of experts requirements of the labor market 74.58 |
|
Description |
У статті розглядається концепція викладача як суб'єкта процесу раціоналізації співпраці навчального закладу із роботодавцем у питанні підготовки фахівців відповідно вимогам ринку праці
The article deals with the concept of the teacher as the subject of the process of rationalizing the cooperation of the institution with the employer in question of training the specialists according to the requirements of the labour market. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2019-04-18T12:31:35Z
2019-04-18T12:31:35Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сацький П. В. Викладач як суб'єкт процесу раціоналізації співпраці навчального закладу із роботодавцем у питанні підготовки фахівців відповідно вимогам ринку праці / П. В. Сацький // Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 5–8 лют. 2008 р. : у 2-х т. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Колот (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Т. 1. – С. 238-239.
978-966-483-102-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/29059 |
|
Language |
uk
|
|