Запис Детальніше

Викладач як суб'єкт процесу раціоналізації співпраці навчального закладу із роботодавцем у питанні підготовки фахівців відповідно вимогам ринку праці

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Викладач як суб'єкт процесу раціоналізації співпраці навчального закладу із роботодавцем у питанні підготовки фахівців відповідно вимогам ринку праці
The teacher as a subject of the rationalization process of the cooperation of institution with employers in the issue of training specialists in accordance with the requirements of the labor market
 
Creator Сацький, Павло Вікторович
Satskyi, Pavlo Viktorovych
Сацкий, Павел Викторович
 
Subject роботодавець
викладач
команда фахівців
вимоги ринку праці
employer
teacher
team of experts
requirements of the labor market
74.58
 
Description У статті розглядається концепція викладача як суб'єкта процесу раціоналізації співпраці навчального закладу із роботодавцем у питанні підготовки фахівців відповідно вимогам ринку праці
The article deals with the concept of the teacher as the subject of the process of rationalizing the cooperation of the institution with the employer in question of training the specialists according to the requirements of the labour market.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-04-18T12:31:35Z
2019-04-18T12:31:35Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Сацький П. В. Викладач як суб'єкт процесу раціоналізації співпраці навчального закладу із роботодавцем у питанні підготовки фахівців відповідно вимогам ринку праці / П. В. Сацький // Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 5–8 лют. 2008 р. : у 2-х т. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Колот (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Т. 1. – С. 238-239.
978-966-483-102-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/29059
 
Language uk