МОДИФІКОВАНИЙ МЕТОД ВИЗНАЧЕННЯ ГРАНИЧНОГО СТАНУ МАГІСТРАЛЬНОГО ТРУБОПРОВОДУ ЗА НАЯВНОСТІ КОРОЗІЙНИХ ПОШКОДЖЕНЬ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МОДИФІКОВАНИЙ МЕТОД ВИЗНАЧЕННЯ ГРАНИЧНОГО СТАНУ МАГІСТРАЛЬНОГО ТРУБОПРОВОДУ ЗА НАЯВНОСТІ КОРОЗІЙНИХ ПОШКОДЖЕНЬ
Modified method for ultimate limit state determination of main pipeline in the presence of corrosion damages Mодифицированный метод определения предельного состояния магистрального трубопровода при наличии коррозионных повреждений |
|
Creator |
Астанін, В.В.; Національний авіаційний університет
Бородачов, М.М.; Національний авіаційний університет Богдан, С.Ю.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
граничний стан; коефіцієнт інтенсивності напружень; метод скінченних елементів; тріщина
crack; finite elements method limit state; stress intensity factor коеффициент интенсивности напряжений; метод конечных элементов; предельное состояние; трещина |
|
Description |
Розглянуто задачу визначення граничного стану труби великого діаметра за наявності корозійних пошкоджень. Запропоновано модифікований метод його оцінювання з використанням методу скінченних елементів. Проаналізовано декілька прикладів.
The problem for ultimate limit state determination of large-diameter pipe in the presence of corrosion damages was considered and a modified method of its evaluation applying finite elements method was proposed. Some samples were analyzed. Рассмотрена задача определения предельного состояния трубы большого диаметра при наличии коррозионных повреждений. Предложен модифицированный метод его оценки с применением метода конечных элементов. Проанализировано несколько примеров. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2010-04-01
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1879
|
|
Source |
Proceedings of National Aviation University; Том 45, № 4 (2010); 63-70
Вестник Национального авиационного университета; Том 45, № 4 (2010); 63-70 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 45, № 4 (2010); 63-70 |
|
Language |
ru
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|