Запис Детальніше

Управління маркетингом: концепції та проблеми

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління маркетингом: концепції та проблеми
Marketing management: conceptions and problems
 
Creator Гуржій, Н. М.
 
Subject маркетинг
концепція маркетингу
етапи еволюції
період розвитку
особливості розвитку маркетингу
marketing
marketing conception
stages of evolution
period of development
feature of development of marketing
 
Description Розглянуто етапи становлення маркетингу, передумови його виникнення,проаналізовано різні управлінські концепції маркетингу впродовж всієї історії їх формування в теорії і практиці та виділено основні етапи еволюції маркетингового управління. In the article an author is consider the stages of becoming of the marketing, preconditions of his origin, different administrative conceptions of marketing are analyses during all of history of their forming in a theory and practice and the basic stages of evolution of marketing management are selected.
 
Date 2012-08-21T06:45:55Z
2012-08-21T06:45:55Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Гуржій Н. М. Управління маркетингом: концепції та проблеми / Н. М. Гуржій // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 16–22. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13812
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки