Запис Детальніше

Формування поняття «туризм» у сучасній економічній науці

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування поняття «туризм» у сучасній економічній науці
Formation of the concept of "tourism" in the modern economic science
 
Creator Шуплат, Олена Михайлівна
Shuplat, Olena
Шуплат, Елена Михайловна
 
Subject туризм
туризм як економічне поняття
споживчий підхід
соціокультурний підхід
економічний підхід
tourism
tourism as a type of economic activity
consumer approach
sociocultural approach
economic approach
338.48-1/-6:330.1
 
Description Статтю присвячено проблемі формування поняття туризму, як виду економічної діяльності в сучасній економічній науці. Здійснено аналіз дефініції «туризм» вітчизняними та іноземними науковцями та уточнено зміст цього поняття. Визначено основні складові поняття «туризм» з економічної, споживчої та соціокультурної точки зору.
This article is devoted to the problems of the formation of the concept of tourism in modern economic science used for the description of tourism as a type of economic activity. The definition of the tourism given by domestic and foreign scientists has been analyzed and the content of this concept has been clarified. Detected the main components of the concept of "tourism" in economic, consumer and sociocultural terms.
 
Publisher Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
 
Date 2019-04-18T13:13:37Z
2019-04-18T13:13:37Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Шуплат О. М. Формування поняття «туризм» у сучасній економічній науці / О. М. Шуплат // Ефективна економіка [Електронний ресурс] : електр. наук. фах. вид. / Дніпропетр. держ. агр.-екон. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Дніпропетровськ, 2015. – № 12. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/12_2015/57.pdf. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/29400
 
Language uk