Запис Детальніше

The essentials of competitive business models formation

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The essentials of competitive business models formation
Основні елементи формування конкурентних бізнес-моделей
 
Creator Falencikowski, Т.
 
Subject business model
business model CROLVS structure
creating the value for customers
providing the value to customers
capturing the values
бізнес-модель
структура бізнес-моделі CROLVS
створення вартості для споживача
розподіл вартості споживачам
споживання вартості
 
Description The aim of the research was to identify the elements of business models. The literature research studies allow us to state that the researchers assume one of three business models formation concepts: creating the value for customers, creating and supplying values, creating,providing and capturing values. Each of these ideas implies the necessity of applying different set of elements. The economic reality if best described by a business model which is based on CROLVS construction. Мета статті -визначити елементи бізнес-моделей. Дослідження літератури свідчить, що дослідники приймають одну з трьох концепцій формування бізнес-моделей: створення вартості для споживачів, створення і споживання вартості, розподіл і споживання вартості. Кожна з цих ідей свідчить про необхідність використання різних елементів. Економічна реальність найкраще описана в бізнес-моделях, заснованих на CROLVS конструкціях.
 
Date 2012-08-21T07:42:15Z
2012-08-21T07:42:15Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Falencikowski T. The essentials of competitive business models formation / T. Falencikowski // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 83–90. – Bibliography: 29 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13821
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки