Концептуальні аспекти сутності банківського маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуальні аспекти сутності банківського маркетингу
Conceptual aspects of essence of the bank marketing |
|
Creator |
Нікітін, Андрій Валерійович
Nikitin, A. |
|
Subject |
маркетинг
інструменти маркетингу банківський маркетинг маркетинг у банку банківський ринок банківська послуга 336.7:339.138 |
|
Description |
Rich in content aspects, characterizing the bank marketing, are examined is his place in the system of marketing’s relations. Determination of the bank marketing and his features is given. The features of marketing instruments are described in a jar.
Рассматриваются содержательные аспекты, характеризующие банковский маркетинг — его место в системе маркетинговых отношений. Дается определение банковского маркетинга и его особенностей. Охарактеризованы особенности инструментов маркетинга в банке. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2019-04-18T14:08:54Z
2019-04-18T14:08:54Z 2009-06-15 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Нікітін А. В. Концептуальні аспекти сутності банківського маркетингу / А. В. Нікітін // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Мороз (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 14. – С. 210-224.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/29938 |
|
Language |
uk
|
|