Запис Детальніше

Концептуальні аспекти сутності банківського маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні аспекти сутності банківського маркетингу
Conceptual aspects of essence of the bank marketing
 
Creator Нікітін, Андрій Валерійович
Nikitin, A.
 
Subject маркетинг
інструменти маркетингу
банківський маркетинг
маркетинг у банку
банківський ринок
банківська послуга
336.7:339.138
 
Description Rich in content aspects, characterizing the bank marketing, are examined is his place in the system of marketing’s relations. Determination of the bank marketing and his features is given. The features of marketing instruments are described in a jar.
Рассматриваются содержательные аспекты, характеризующие банковский маркетинг — его место в системе маркетинговых отношений. Дается определение банковского маркетинга и его особенностей. Охарактеризованы особенности инструментов маркетинга в банке.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-04-18T14:08:54Z
2019-04-18T14:08:54Z
2009-06-15
 
Type Article
 
Identifier Нікітін А. В. Концептуальні аспекти сутності банківського маркетингу / А. В. Нікітін // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Мороз (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 14. – С. 210-224.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/29938
 
Language uk